icono blogspot icono de facebook icono de twitter icono de youtube
banner para coñecer a Memoria de Actividades banner para coñecer o Programa

Avance de Novas

TRASLADÁMONOS!!
24/1/2024
topo mas ler máis

CLINICA TORRES - VIGO (COLABORADOR)
5/10/2021
topo mas ler máis

PROXECTOS

Proxectos de futuro

A Asociación de Iniciativa Social Berce manten o firme propósito de ampliar a súa actividade, tanto en relación á posta en marcha de novos recursos como en canto á creación de novas iniciativas destinadas á sensibilización da sociedade e á promoción de valores positivos para a convivencia. Todo elo co obxectivo de extender un modelo pedagóxgico baseado na especialización, a calidade e a atención integral á infancia.

Dentro dos nosos proxectos de futuro se atopan os seguintes:

Certificado de Calidade ISO 9001

A Asociación Berce iniciará a corto prazo os trámites conducentes á obtención del Certificado de Calidade ISO 9001, coa intención de acreditar a boa praxis que desenvolve na atención a Menores en situación de desprotección.

Casa de nais adolescentes

A Asociación Berce xestionu entre os anos 1999 e 2005 un centro especializado (único en Galicia) destinado á atención a Nais Adolescentes cos seus fillos.

Constitue un proxecto de futuro da Entidade acadar a posta en marcha dun novo recurso destas características, pois en base á nosa experiencia valoramos imprescindible que estas Menores reciban unha atención específica (incompatible coa convivencia con Menores con outra problemática).

ASOCIACIÓN DE INICIATIVA SOCIAL BERCE
Avda. Castelao, 65 - ático      36209 Vigo - Pontevedra