PROXECTOS

Proxectos en marcha

A Asociación de Iniciativa Social Berce ten na actualidade en marcha catro proxectos destinados á atención a menores.
  • Casa Fogar Berce I (Vigo)
  • Casa Fogar Berce II (Vigo)
  • Casa Fogar Berce "O Perello" (Vigo)
  • Casa Fogar Berce "Os Cativos" (Ourense)
Se trata de casas de acollida nas que se ofrece aos Menores unha atención especializada e multidisciplinar en base a un Proxecto Educativo Individualizado de cada un dos nenos. Co obxectivo de intentar ofrecer a estos menores alternativas de futuro axeitadas, os educadores traballan todos os ámbitos do desenvolvemento do Menor (desenvolvemento da personalidade, situación a nivel familiar, dimensión escolar, etc.) integrando as diferentes áreas nun proxecto persoal cohesionado.

Casas de familia

A decisión de optar polas casas de familia se fundamenta nas características propias deste recurso no que a convivencia é "semellante" á establecida no enderezo dunha familia natural, tanto polo espazo físico, como a nivel social... Todo elo influe, positivamente, para que a vida dos Menores que residen nestas vivendas seza o máis normalizada posible.

O nenos, de idades comprendidas entre os 0 e os 18 anos, se atopann residindo nos nosos centros debido a diferentes problemáticas existentes no seo familiar que supuseron a determinación dunha situación de risco ou desamparo, sendo derivados a os nosos recursos polo Servizo de Atención ao Menor da Xunta de Galicia. Nestas casas de acollida se proporciona atención especializada aos nenos os 365 días do ano, as 24 horas.