banner para coñecer a Memoria de Actividades banner para coñecer o Programa

TRASLADÁMONOS!!
24/1/2024
topo mas ler máis

CLINICA TORRES - VIGO (COLABORADOR)
5/10/2021
topo mas ler máis

COMO COLABORAR CON NOS

Programa "Comparte a tua vida"

A Asociación de Iniciativa Social Berce, a través da campaña "COMPARTE A TUA VIDA" pretende proporcionar aos Menores atendidos nos centros unha maior calidade de vida a través da realización de "microproxectos" concretos e específicos que inciden directamente no benestar dos nenos na súa vida diaria.

foto1 programa comparte tu vida

foto2 programa comparte tu vida
A base do programa é o apadrinamento de prazas. Deste xeito se preserva a intimidade dos nenos e nenas residentes nos Centros.

O obxectivo é canalizar a axuda dos "padriños" de tal xeito que a repercusión da súa aportación cheegue á realidade diaria dos nenos a través de melloras que lles afectan directamente.

Se desexa porse en contacto con nos e participar neste programa, por favor descargue o seguinte pdf:

Programa "Comparte a tua vida" se [PDF 100 KB]

Tel.: 986240517      Fax: 886133112