NOVA INICIATIVA SOLIDARIA: XORNADA DE MASAXE TRADICIONAL TAILAND�S EN OURENSE

2/6/2015

Cada vez m�is xente quere BERCEAR, quere comprometerse coa infancia e aportar a s�a ilusi�n e o seu esforzo para colaborar coa Asociaci�n Berce. Hay persoas que nos chaman ou nos env�an correos porque queren facerse socios colaboradores, outros queren aportar o seu trabajo, o seu saber, as s�as habilidades, a s�a ilusi�n... E hai outras persoas que fan as d�as cousas, como nosa amiga Marta Ledesma, de Ourense, que adem�is de facerse socia colaboradora organizou unha xornada solidaria po�endo � servizo da Asociaci�n Berce o seu co�ecemento e a s�a especialidade: a masaxe tradicional tailandesa. Se queres ga�ar en benestar, ponte nas s�as mans... e ten en conta adem�is que estar�s colaborando coa atenci�n � infancia que m�is o necesita, pois TODO o recadado nesta xornada ir� directamente � Asociaci�n Berce. E t�... non pensaches a�nda en dar un paso e colaborar?

asha thai cartel.pdf [970.25 KB]