icono blogspot icono de facebook icono de twitter icono de youtube
banner para co�ecer a Memoria de Actividades banner para co�ecer o Programa

Avance de Novas

Queres colaborar con Berce? Faite SOCI@ por 5 euros ó mes
29/7/2016
topo mas ler máis

CONSIGUE O TEU EXEMPLAR DE "O GRILO MÁXICO"
29/7/2016
topo mas ler máis

A ASOCIACIÓN DE INICIATIVA SOCIAL BERCE é unha entidade sen ánimo de lucro que nace en Vigo en 1995 e que ten como obxectivo fundamental o de potenciar e ofrecer todo tipo de actividades que favorezan o desenvolvemento integral do xoven, cunha atención preferente aos nenos e nenas en situación de desprotección.

Coordinación de CENTROS DE MENORES

A Asociación coordina e dirixe "casas de familia", centros de Atención a Menores de tipo residencial. A decisión de optar polas casas de familia se fundamenta nas características propias deste recurso no que a convivencia é "semellante" á establecida no enderezo dunha familia natural, tanto polo espazo físico, como a nivel social...

Protección e atención á INFANCIA

Na búsqueda da normalización da vida dos Menores e da optimización do seu tempo de estancia nos nosos Centros, a Entidade desenvolve distintos programas encamiñados a ofrecer unha atención especializada, profesional e interdisciplinar.

RECOLLIDA DE MATERIAL ESCOLAR

A volta ao cole é para nós un momento delicado polo gran desenbolso económico que implica. Por iso cada ano realizamos esta campaña de recollida de material escolar na que podes doar todo aquilo que consideres oportuno... esperámoste! Infórmate no 986240517 ou no noso facebook.

ASOCIACIÓN DE INICIATIVA SOCIAL BERCE
Avda. Castelao, 65 - ático      36209 Vigo - Pontevedra