icono blogspot icono de facebook icono de twitter icono de youtube
banner para co�ecer a Memoria de Actividades banner para co�ecer o Programa

Avance de Novas

COMEZA A III ACCIÓN FORMATIVA | INSERCIÓN SOCIO-LABORAL
19/9/2014

BRUNO E CARLOTA PREPARAN A VOLTA Ó COLE
25/8/2014
topo mas ler máis

A ASOCIACIÓN DE INICIATIVA SOCIAL BERCE é unha entidade sen ánimo de lucro que nace en Vigo en 1995 e que ten como obxectivo fundamental o de potenciar e ofrecer todo tipo de actividades que favorezan o desenvolvemento integral do xoven, cunha atención preferente aos nenos e nenas en situación de desprotección.

Coordinación de CENTROS DE MENORES

A Asociación coordina e dirixe "casas de familia", centros de Atención a Menores de tipo residencial. A decisión de optar polas casas de familia se fundamenta nas características propias deste recurso no que a convivencia é "semellante" á establecida no enderezo dunha familia natural, tanto polo espazo físico, como a nivel social...

Protección e atención á INFANCIA

Na búsqueda da normalización da vida dos Menores e da optimización do seu tempo de estancia nos nosos Centros, a Entidade desenvolve distintos programas encamiñados a ofrecer unha atención especializada, profesional e interdisciplinar.

COMEZA A III ACCIÓN FORMATIVA | INSERCIÓN SOCIO-LABORAL

Esta semana deu comezo a III edición da Acción Formativa "Inserción Socio-laboral", realizada pola Asociación Berce coa colaboración da Deputación de Pontevedra. Este ano abriuse a posibilidade de participar a moz@s residentes nutros centros de protección da

ASOCIACIÓN DE INICIATIVA SOCIAL BERCE
Avda. Castelao, 65 - ático      36209 Vigo - Pontevedra